Tillskott i familjen

Blev medtvingad till ICA idag för storhandling. Tycker det är rätt kul att följa med och handla, speciellt eftersom man har chans att plocka på sig exakt det man vill ha. Tillslut hamnade jag och mamma framför hälsokosthyllan. Jag vet inte hur länge vi stod där. Som två fån. -Hej, vi har beslutångest. Måste varit rätt kul för dom som gick förbi och hörde vår konversation. -"Undra vilken som smakar minst fisk".. -"Ja, för den gamla, du vet, jag hittade den häromdan och den luktade verkligen fiskrens".. Som ni kanske kan ana stod vi och letade efter Omega 3-tabletter. Med hem fick dessa två kompisar följa.  Och som tur var luktade inte Omega 3 tabletterna så farligt. Yiiippie. Multivitamin Ginseng skall bli spännande att pröva. Är duktig på att äta vitamintillskott till och från. 




Dessa innehåller, per tablet 100% av RDI:

Vitamin
A
B1
B2
B6
B12
C
D
E
Zink
Koppar
Krom
Selen
Koreansk Ginseng 50 mg
Folsyra
Niacin
Pantotensyra
Biotin

Jag är mest nyfiken på Ginseng. Jag har hört att ginseng har en uppiggande effekt, ungefär som koffein. Återkommer snart med inlägg och några av dessa viktiga vitaminer, samt förhoppningsvis en uppdatering om hur tabletterna fungerar. Nu kan jag aldrig mer skylla på att jag är trött. Fan.  



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0