Veckans frukost

Ledig onsdag. Pigg som man är vaknade jag redan vid 8, men valde att stanna lite i sängen. Satte på radion i mobilen och lyssnade på NRJ. Morgonens wake-up call gick i repris och vilken bra morgon jag fick. Att få skratta redan innan man hunnit stiga upp ur sängen är en skön känsla.

Min frukost bestod av två knäckebröd med smör och varsitt skivat ägg på samt kaffe och en halv grapefrukt. Åh vad gott det var med ägg på mackorna. Jag tycker ofta det tar för lång tid att koka ägg, antagligen därför jag äter det så sällan. Veckans frukosttips blir denna vecka alltså mina smarriga mackor. Någon som har ett annat roligt frukosttips med ägg? Snart bär det av mot gymmet för min del, innan det blir dags för jobb. / Fit for life




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0