Redo för nya tag!

Minns ni mitt inlägg om förkylning? Jag har sakta nog börjat bli av med förkylningen. Hoppas jag. Detta betyder 2 hela veckor som jag varit utan träning. Känner verkligen att jag har mindre energi när jag inte får träna. Imorgon blir det träning, wohoo! Nästa vecka hoppas jag också kunna publicera ett spännande träningsinlägg. Ska dock ta det lite lugnt i början av veckan, bara för att känna hur kroppen mår. Dessa dagar som snuvig har jag nog tröstat mig med för mycket godis - vilket jag hört  skall vara dåligt när man har en infektion eller virus i kroppen eftersom bacillerna gottar sig i sockret. Hur som helst påskyndar inte en godis läkningen, åtminstonde inte fysiskt. Trots min brist på energi har jag varit på bra humör. Har haft många fina stunder denna vecka. Och väldigt många koppar kaffe som piggat upp. 
Med detta så säger vi från Fit for life tack för denna vecka. Hoppas ni haft en underbar vecka med många skratt.

                                                                Såhär glad har jag varit!




Kommentarer
Felicia Johansson

Åh tack ska du ha. Roligt att höra att du tycker det! Ja men gör det, det är alltid roligt att ha och se. Roligt att man kan inspirera någon sådär. Kram på dig :)

2012-02-05 @ 21:43:59
URL: http://feliciavendela.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0