Fyll inte livet med dagar. Fyll dagarna med liv.

Åh, äntligen fredag. Gårdagen spenderades med två av mina finaste vänner. Vi hade även sällskap av två flaskor vin, ost med kex och nötter. Vardagslyx! Jag älskar att umgås med mina vänner och pratat om allt och inget. När vardagarna rullar förbi i all hast tycker jag att det är svårt att avsätta tid åt att träffa vänner och hitta på något vad som vanligtvis blir en helgaktivitet. Men att dricka vin på en torsdag istället för på helgen är dubbelt så mysigt! Bara för att.. Nu har min helg blivit en dag längre. Som rubriken säger - Fyll inte livet med dagar. Fyll dagarna med liv.  /  T



Kommentarer
Alice

Var så mys! Och vilket bra citat (lånar det gärna till mitt projektarbete om stress, i min text om det är ok (a)) Puss!!

2012-02-03 @ 17:45:53
Christian L

Jo, visst har man hört att vin i måttliga mängder kan stärka hjärta och själ, men två flaskor på tre personer Therese...

2012-02-07 @ 12:00:30
Therese

Det har du rätt i Christian! Det kanske inte var det bästa inlägget i en hälsoblogg. Jag kan dock meddela att vi långt ifrån drack upp allt. Vi tyckte lite olika angående rött eller vitt. Därav två flaskor.:)

2012-02-07 @ 15:03:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0